tirsdag 15. mars 2011

Familebesøk og karneval

Deler av den siste tida har jeg fått tilbringe sammen med mor og tre søsken. Sammen har vi vært på besøk i favelaen og deltatt i bibelgruppe, som jeg også gjør når jeg ikke har besøk. Vi hadde også god anledning til å bli bedre kjent med området, og gav oss ut på dykking, gondoltur og reise til ei eksotisk Atlanterhavsøy. Her følger et lite bildereferat.

I favelaen fikk jeg vise litt av hva jeg hadde lært

Med sine fotballegenskaper ble mine brødre Jon Anders og Hans Olav godt mottatte

 Vi våget oss ut på jungeltur..
..og ørkentur
Synkroniserte søsken..
..og ei sprø mor
Vi fikk prøve oss på dykking
Jon Anders (eller Hans Olav) som dykker
Vi spiste frityrstekte reker
Vi fikk oppleve karneval!
Store deler av karnevaltiden foretrekker mennene og gå med vel feminine antrekk
Ta denne karen som et eksempel
Stor parade med sambaskolene
Mot slutten av oppholdet innrømmet både jeg og Jon Anders at vi begge ser oss selv som modeller i fremtiden
 Og så reiste de hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar